Oltiin kesäloman loppumisen kunniax kahtena päivänä uimassa ukkojen kanssa. Diegokin pääsi ekaa kertaa elämässään puljaamaan.

Cool Olin ihan varma, et jätkät vaan kahlailee ei tosissaan ui, mutta jälleen pojat todistivat mun olettavan väärin. Nipsu kävi rantaan päästyään hieman varpaita kastelemassa ja palasi pian takaisin kuivalle maalle. Aattelin, että se siitä uimisesta... Mut Niño yllätti ihan täysin mut!! Yllättynyt Se kävi ottaa vähän vauhtia, jonka jälkeen hyppäsi järveen kauheella loikalla. Olin aivan huuli pyöreenä, koska Nipsu on yleensä aina tilanteessa kuin tilanteessa hillitty. (toim.huom.jos ollaan omalla porukalla liikeenteessä) Se heitti pikku lenkin ja ui rantaan. Ja mä olin ihan : WHHAAAATTT? Mut se oli hauska ylläri!

Diegoa jännitti alux mennä kahlaamaan, kun ranta oli pelkkää kallioo. Loiva, mut paikoittain sikaliukas. Sitten mua kohtaskin VIELÄ isompi ylläri... Diego luottaa ihan järjettömästi isobroidiinsa, jos Niño menee johonkin niin se ei voi olla paha paikka. No mitä isot edellä sitä pienet perässä! Hetken perästä Nipsun loikan jälkeen. Diego otti kans kunnon vauhdin ja molskautti itsensä järveen. Ainut vaan, et se hyppäs vähän syvemmälle ja sukelsi ihan kokonaan. Diego oli hetken aikaa ihan järkyttyneenä rannalla eikä suostunut tulemaan takaisin veteen meidän kanssa. Onnex se meni pian ohi, jonka jälkeen se ei tullut juuri ollenkaan pois vedestä. Keppiäkin kun heitettiin niin ei paljoo haitannut vaix välillä meni sukelluksiin koko koira. Kunnon vesipeto!

Mentiin seuraavana päivänäkin uimaan...Hymy Kaverit yritti heti vettä kohti kun päästiin lähellekkään rantaa. Ja voi sitä riemua kun ne vihdoin pääsivät uimaan!! Enää ei epäröity, vaan molemmat hyppäsivät suoraa päätä järveen. Saatiin makoisia nauruja molemmilla kerroilla kun oltiin uimassa. Jätkät oli niin fiiliksissä!!

Maanantaina oli kiva mennä taas duuniin kahden ihanan kesäpäivän jälkeen, jotka mä vietin mun tärkeimpien kanssa.

Noi kaverit on mun henkilökohtaiset hyvänmielen lähettiläät. Mä toivon, ett kaikki kokisivat elämänsä aikana samanlaista iloa ja rakkautta, jota me ollaan noilta pojilta saatu ja saadaan joka ikinen päivä. *rapsuja kundeille*