Tänään joutui toteamaan, ettenhän mä mitään lapsia tarvitse kun mulla on nuo koirat, jotka käyttäytyvät joskus kuin skidit.

Mua tultiin vapaapäivän aamuna herättämään ennen kello seiskaa, koska Reppulin piti päästä pissalle. (toim.huom. Mun koirat ei herää vapaaehtoisesti ennen kymppiä.) Päivällä ukkelit touhusivat ja leikkivät takapihalla, niin niille tuli kiistaa jostain vanhasta luusta. Noh, Nipsu yritti hätäpäissään niellä sen liian isona palana, ettei veli vaan saa sitä, niin eikös se meinannut melkein tukehtua siihen.

Eix lasten kanssa ole vähän samanlaista? Sut herätetään yöllä vessakaverix ja anna perhana sen kerran kun et seuraa mitä pihalla touhutaan, niin heti jotain sattuu. Ja se kilpailu siitä kumpi saa enempi huomiota ja pääsee lähemmäs istumaan/köllöttelemään. Kyl mulla on tällä hetkellä ihan tarpeeksi tekemistä ukkojenkin kanssa. Mä nostan hattua yh.äideille/-isille, joilla on vielä koiriakin lastensa lisäksi.